Ünlü şarkıcı Christina Aguilera, dünyada açlıkla mücadele etmek için sesini yükseltiyor. Yum! Brands'in Dünya Açlık Yardımı (World Hunger Relief) girişiminin sözcülüğünü üstlenen Aguilera, açlıkla mücadele için düzenlenecek etkinliklerde, iletişim kampanyalarında yer alacak ve kampanyanın
www.FromHungerToHope.com adresindeki internet sitesinin yüzü olacak.
KFC, Pizza Hut ve Taco Bell restoran zincirinin sahibi olan Yum! Brands, Aguilera sayesinde kampanyanın bilinirliğinin artmasını, daha fazla gönüllü bulunmasını ve bağış toplanmasını ümit ediyor.
"Christina'nın global ikon konumu bu çok kritik konuya çok büyük dikkat çekecek ve daha da önemlisi milyonlarca hayatın kurtulmasını sağlayacak" diyen Yum! Brands CEO'su David Novak, firmanın yazılı basın açıklamasında "Christina'nın açlığa karşı verdiğimiz savaşa tutkuyla destek olmasından son derece heyecan duyuyoruz" dedi.
36 milyon dolar toplandı
Yum! Brands firması tarafından 2007 yılında başlatılan Dünya Açlık Yardımı Kampanyası şirket personeli, franchise sahipleri ve ailelerinin açılıkla mücadele girişimlerine bağışta bulunulmasını ve gönüllü olunmasını teşvik ediyor. Firmanın açıklamasına göre girişim, Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı ve benzeri organizasyonlar için bugüne kadar 36 milyon dolar temin etti ve dünya genelinde yaklaşık 160 milyon insana yemek sağlıyor.
Ünlü yıldız Aguilera da yaptığı açıklamada, "Dünyanın herhangi bir yerinde altı saniyede bir açlıktan bir çocuğun ölmesi kabul edilemez. Dünya Açlık Yardımı'na katkımla bu konuya olan duyarlılığın artmasını ve insanların açlıktan umuda taşınacağını umuyorum" dedi